Otázky a odpovědi

1. Proč je zvýhodněný program SENIOR vymezen pro zákazníky nad 60 let věku?

Především proto, že s více penězi se stárne lépe. Kromě toho, chceme se zaměřit na specifické požadavky seniorů z hlediska provozních charakteristik a zákaznické péče. Také hodláme podporovat různé klubové aktivity občanů nad 60 let.

2. Může SIM kartu používat i osoba mladší 60 let?

Je jen na rozhodnutí seniora, který je zákazníkem programu SENIOR, jak bude své SIM karty využívat. Při užívání 3 až 5 karet ke svému účtu obdrží jako další zvýhodnění 100 minut volání v síti Q-CZ měsíčně zdarma.

3. Vyžaduje se vždy podepsání smlouvy na poskytování služeb se zástupcem Quadruple?

Smlouvu lze uzavřít i na internetu po vyplnění vstupního formuláře a odesláním prvé platby na účet poskytovatele nebo telefonicky na zákaznické lince. Objednatel obdrží poštou objednaný počet SIM karet s návodem k aktivaci. Pokud je smlouva uzavřena tímto způsobem, má objednatel právo od smlouvy během 14 dnů odstoupit a odeslaná platba je mu v tomto případě vrácena na účet, který uvedl ve své objednávce.

4. Jak postupovat, pokud si chci ponechat své dosavadní telefonní číslo?

Je nutné vyžádat si u Vašeho dosavadního mobilního operátora ČVOP (Číslo výpovědi opouštěného operátora). To lze učinit kdykoli, pokud je Vaše číslo aktivní, je však praktické mít ČVOP už při podání vstupního formuláře. Na 4. až 7. místě čtrnácticiferného ČVOP je uveden den a měsíc, kdy bude Vaše telefonní číslo uvolněno k přenosu. V tento den je nutné mít uhrazenou prvou platbu podle zvoleného tarifu. Vlastní přenos telefonního čísla zpravidla trvá jen několik hodin a provádí se obvykle v době po půlnoci.

5. Jak mohu kontrolovat svou spotřebu mobilních služeb a správnost vyúčtování?

Aktuální spotřebu mobilních služeb můžete průběžně sledovat v zákaznické samoobsluze. O výši měsíčního vyúčtování budete informováni SMS zprávou okolo 5. dne následujícího měsíce. Písemné vyúčtování si můžete kdykoli vyžádat za příplatek 30 Kč. Pokud byste objevili jakékoli nesrovnalosti ve vyúčtování, můžete podat reklamaci podle Reklamačního řádu. Kdyby ani reklamační řízení nebylo pro Vás akceptovatelné, můžete se odvolat k Českému telekomunikačnímu úřadu.

6. Jaké jsou možnosti pro platby za poskytnuté služby?

Pokud máte vlastní platební kartu, je nejpohodlnější autorizovat Quadruple pro automatické stahování účtovaných částek z Vašeho účtu. Stažena může být vždy pouze částka, která Vám bude sdělena SMS zprávou. Další možností je platba platebním příkazem nebo složenkou, která musí být provedena do 20. dne téhož měsíce, aby provozovatel nemusel omezit přístup účastníka ke službám.

7. Co se stane, když neuhradím včas platbu za poskytnuté služby?

Jestliže poskytovatel neobdrží platbu do 20. dne měsíce, ve kterém byl vyzván k úhradě, obdrží upomínku e-mailem a SMS zprávou, kde bude uvedena náhradní doba splatnosti. Pokud ani pak nebude platba uhrazena, bude aktivní provoz pozastaven a za obnovení plného provozu bude zákazníkovi účtován manipulační poplatek 99 Kč. Ke dvacátému dni dalšího měsíce bude SIM karta zákazníka, který ani poté své závazky neuhradil, deaktivována a její obnovení už nebude možné. Poskytovatel má právo dlužné částky za poskytnuté služby vymáhat.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace